کاشف

یادداشت

فریاد مستضعفین

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۳۴ ب.ظ

ساعت از یک بعد از ظهر گذشته بود. در حالیکه صحبتهای رئیس جمهور به قسمتهای پایانیش نزدیک می شد؛ بخشی از مردم که پیش از ساعت 8 صبح در ورزشگاه حاضر شده بودند در حال حرکت به سمت درب خروجی ورزشگاه بودند که ناگهان سکوت دکتر و توجهش به نقطه ای خاص در مقابل جایگاه، توجه جمعیت را به خودش جلب نمود.

فرد میانسالی که موهایش به سپیدی می زد به سمت رئیس جمهور اشاره نموده و مطالبی را با شور و هیجان بیان می نمود. لحظاتی بعد دکتر در پاسخ گفت:" تعدادی از مردم درمسیر ورزشگاه این مطالب را به من منتقل کرده و من هم مشکلات کشاورزان و دامداران را یادداشت نموده ام".

این توجه دکتر کافی بود تا عده ای دیگر از مردم هم به فکر استفاده از این موقعیت استثنایی افتاده و برای بیان مطالبشان بیقراری کنند. بیان همان جملات ابتدایی آن عده، دست آنها را رو کرد و رئیس جمهور در عباراتی صمیمی گفت:" می دونم فلان شهر و بهمان شهر می خواهند شهرستان شوند. اجازه بدید در جلسه ی امشب هیئت دولت بررسی کنیم". و بعد با همان صلابت همیشگی بیاناتش را به انتها رساند.

مواجه شدن با فضایی اینچنین صمیمی که در آن مستضعفین جامعه می توانند با فریادی رسا و غیرلرزان مطالباتشان را بسیار شفاف و آشکار با دومین مقام رسمی کشور در میان بگذارند؛ بیش از پیش مرا بر درستی انتخابم در انتخابات سال گذشته مطمئن نمود.

وقتی از ورزشگاه خارج می شدم این روایت امیرالمؤمنین در ذهن و دلم جاری بود که:

" من از رسول خدا بارها شنیده ام که گفت: پاک و رستگار نیست، امتی که در آن امت زیر دست نتواند بدون لکنت زبان حقش را از قوی دست بستاند..."(1)

 

پی نوشت:

_____________________

1- نهج البلاغه نامه 53

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۱۴
سبحان صداقتی

نظرات  (۱۰)

سلام
مطلب جالبی بود موفق باشید
با مطلب: حلالیت از سران فتنه بروزم...
تصوف و نقش فرقه‏های ساختگی در جنگ نرم
اشنایی با اساتید اخلاق و بزرگان اخلاق و عرفان/ نقل مطالب اخلاقی/داستان هایی از بزرگان/تاریخ اسلام/ حسینیه/زیارت به نیابت در عتبات عالیات/ زیارت زنده حرم های مطهر/اعلام زمان برگزاری جلسات مداحی حاج محمد رضا طاهری/دل نوشته/http://batomigoyam.blogfa.comمراجعه فرمایید
سلام
الهی که همیشه سرباز ولایت و انشاءالله شهید راه ولایت و عاقبت بخیر شوید.
یت الله امجد:

آقای بهاءالدینی در سال ۶۵ فرمودند : خیلی ها دارند برای ولایت تلاش می کنند ولی ولایت منحصراً برای سید علی خامنه ای است...

http://salehat.ir/
۲۲ دی ۸۹ ، ۱۱:۳۹ سرباز ولایت
قابل توجه همه وبلاگ نویسا، مدیران سایت، طراحان گرافیک، خره های فیس بوک، توئیتر، یوتیوب و مالتی مدیا کارهایی که رو آسیب شناسی خواص، رسوا کردن فتنه گرها و تولید محتوای اسلامی کار کردن:
اگه میخواهید مفتی مفتی حاجی و کربلایی بشید بسم الله
قراره یه جشنواره ملی به نام "جهاد سایبری" با محوریت بسیج سایبری سربازان ولایت برگزار بشه.
این جشنواره یه بخش اصلی داره و چندتا بخش جانبی، دوستان کلی مرام گذاشتن، قراره به همه ی برگزیده ها کمک هزینه حج عمره و زیارت آقا امام حسین(ع) رو بدن.
اگه تو این مایه ها کاری کردین بسم الله بگین و برای ثبت نام به سایت جشنواره ( www.ammarnews.com ) یه سر بزنید، پشیمون نمیشید.
وبلاگ نویسی
طراحی و مدیریت سایت های اینترنتی
فعالیت در شبکه های اجتماعی
طراحی پوستر
تولید محتوای دیجیتال
امنیت سایبری(آفند و پدافند)
و اگه تو این زمینه ها هم کاری نکردین و میخواید یه جایزه یامفت نصیبتون بشه برید به این آدرس ( http://sms.ammarnews.com ) و تو مسابقه "پیامکی برای خواص" شرکت کنید
از ما گفتن بود، باقیش باخودتون
یا علی
سلام علیکم
درود بر عزت شرف و غیرت احمدی نژاد
یا علی
۱۲ بهمن ۸۹ ، ۱۰:۳۹ محمد هادی کیمیایی
سلام.خدا خیرت بده عالی بود. وقت کردی یه سر هم به ما بزن
خدا رو شکر که با این محمود جون اوضاع اقتصادیمون ...ببخشید اوضاع اقتصادیتون اینقدر خوب شده!

تا باشد ساندیس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next