کاشف

یادداشت

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

به نظرم ادب حضور در برابر نایب امام زمان (روحی فداه) را باید از آیت الله مصباح یزدی آموخت.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۴۱
سبحان صداقتی
چقدر دیدن تصاویر عیادت حضرت آیت الله جوادی آملی از مقام معظم رهبری برایم دلنشین بود.
اللهم من علینا بشفاکم
اللهم من علی المسلمین بشفاکم...
 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۱۲
سبحان صداقتی
به همه دوستانی که مایلند معارف انقلاب اسلامی را به صورت فشرده و به قلم امام خامنه ای مطالعه نمایند؛ دانلود کتاب " رستاخیز شگفت انگیز " را پیشنهاد می نمایم. آنجا که ره‌بر جوان آن روزهای این مرز و بوم دست به قلم شده و در اولین سالگرد عروج ره‌بر پیشین چنین می نگارد:
این‌جانب لازم میدانم اساسی ترین معارف انقلاب را که همه در شمار بیّنات مکتب انقلاب و برخاسته از اصول و احکام اسلام است، یکبار دیگر به برادران و خواهران خود تذکر داده، همه‌ی ملت انقلابی و شجاعمان را به توجه و اهتمام روزافزون نسبت به آنها دعوت کنم:


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۷
سبحان صداقتی

یادش بخیر

یکی از سحرهای ماه رمضان سال اول دانشجویی؛ بعد از اینکه سحری را در سلف دانشکده خوردیم برگشتیم به اتاقمون. تو اتاقمون رادیو روشن بود و منتظر اذان صبح بودیم. به وحید گفتم: میای بریم نماز صبح را مسجد خوابگاه بخونیم؟ یه خمیازه ای کشید و گفت: تو برو من حوصله شو ندارم؛ میخوام سریع نمازم بخونم و بخوابم. هنوز صحبتهاش تموم نشده بود که رادیوی آبادان این صحبتهای از امام (ره) را پخش کرد: " شما دانشگاهیها، شما دانشجوها، همه‏تان مساجد را بروید پر کنید. سنگر است اینجا. سنگرها را باید پر کرد." یه نگاهی به وحید انداختم؛ در حالی که لبخند تعجب آمیزی بر لبانش نقش بسته بود می رفت سمت کمد لباسهاش که با هم بریم مسجد!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۱۱
سبحان صداقتی
next