کاشف

یادداشت

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

رونمایی از آهنگ جدید و شنیدنی مرگ بر آمریکای  آقای حامد زمانی بازتاب های متنوعی را به همراه داشت. پخش مکرر و چندین باره این ترانه زیبا از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی و پیام تقدیر نمایندگان مجلس (1) از تولید و انتشار این ترانه ؛ فقط و فقط یکبار دیگر این زنگ خطر را به صدا درآورد:

« فقر تولید محصولات فرهنگی انقلابی »



همخوانی زیبا از این ترانه را می توانید از آدرس زیر دانلود نمایید.

http://rajanews.com/detail.asp?id=173021


 


 

پی نوشت:

_____________

 

1-http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920815001511

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۰:۵۸
سبحان صداقتی

این روزها هر وقت که پای اخبار تلویزیون می نشینم و یا به سایتهای خبری سر می زنم و اخبار مربوط به سیاستهای خارجی دولت یازدهم را دنبال می کنم مدام اندرزهای پیش از انتخابات خرداد 92 حضرت آقا در گوشم طنین انداز میشه.

« کسانى سر کار بیایند که مصداق « انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا » باشند؛ اهل استقامت، اهل ایستادگى باشند؛زرهى پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد میدان شوند. » (1)

از نظر بنده یکی از مصادیق نرمش قهرمانانه در سیاست های داخلی که مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه مطرح فرمودند(2)  همین باز گذاشتن میدان در مقابل تیم جدید دیپلماسی دولت است. هرچند ایشان در همان دیدار چالش اصلی انقلاب اسلامی و نظام سلطه را کاملاً بنیادین می دانند(3) و مجموعاً از منظر ایشان راه برون رفت از فشار و تحریم دشمنان انقلاب اسلامی ؛ استقامت و بارور نمودن استعدادها و نیروهای درونی جامعه است اما فعلاً در مقابل حرکات دیپلماتیک دولت جدید سیاست سکوت تؤام با نظارت هوشمندانه در پیش گرفته اند باشد که پیش از آن که سر دولتمردان جدید به سنگ خارا نظام سلطه برخورد به خود آیند.


بعد نوشت:

_________________

بیانات حضرت آقا در دیدار دانشجویان و دانش آموزان در مورخ 92/8/12 مصداق دیگریس بر تحلیل فوق الذکر: « بنده هم اوّلِ امسال در مشهد مقدّس در سخنرانى گفتم [که‌] مذاکره در موضوعات خاص اشکالى ندارد؛ منتها گفتم من اعتماد ندارم، خوشبین نیستم به مذاکره، لکن میخواهند مذاکره کنند، بکنند؛ ما هم به اذن‌الله ضررى نمیکنیم. »


 پی نوشت:

_________________

1- بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم 25/2/92

2- ما مخالف با حرکتهاى صحیح و منطقى دیپلماسى هم نیستیم؛ چه در عالم دیپلماسى ، چه در عالم سیاستهاى داخلى. بنده معتقد به همان چیزى هستم که سالها پیش اسم‌گذارى شد « نرمش قهرمانانه »؛ نرمش در یک جاهایى بسیار لازم است.

3- خب، نظام سلطه جنگ را، فقر را، فساد را گسترش میدهد، با همان سازوکار مشخّص تقسیم دنیا به ظالم و مظلوم. اسلام - یعنى انقلاب اسلامى که برگرفته‌ى از همان مفاهیم اسلامى است - مى‌آید میگوید: لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون، یعنى همه‌ى این عوامل را نفى میکند؛ چالش اصلى اینجا است؛ دعواى اصلى اینجا است؛ دعواى با انقلاب اینها است؛ بقیّه‌ى حرفها بهانه است تحریم، جنگ داخلى، ایجاد کودتا، بقیّه‌ى چیزهایى که در این سالها [بوده‌]، مسئله‌ى انرژى هسته‌اى، همه را در این چهارچوب باید نگاه کرد.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۲ ، ۲۱:۴۱
سبحان صداقتی

نمی دونم در این چند هفته اخیر برنامه پایش شبکه یک را یکشنبه شب ها پخش میشه را تماشا کردید یا نه. در حالیکه مجریان این برنامه ( آقایان حیدری و اسفندیاری) در این چند هفته اخیر با بهانه و بی بهانه و اکثراً غیر مستند تلاش می کردند دولت آقای احمدی نژاد را کلاً بکوبند تا انجا که در بعضی موارد کار به استهزاء و تمسخر دولتمردان سابق هم کشید نتیجه نظرسنجی دیشب آب سردی بود روی سر دست اندرکاران این برنامه!

 

بر خلاف نظر دولتمردان جدید که سعی وافر دارند که تمام اقدامات  دولتهای نهم و دهم را سراسر اشتباه و غیرکارشناسی و بر خلاف مصالح و منافع ملی معرفی کنند از جمع 469788 نفر شرکت کننده در  نظرسنجی برنامه پایش تنها 29% از شرکت کنندگان با طرحهای شاخص دولت قبل مخالف بودند!

 

البته صحبتهای اقای دکتر حسینی ( وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی) و به چالش کشیدن برنامه پایش بسیار جالب بود.

 

منتظر مناظره دکتر حسینی با مسئولین اقتصادی دولت جدید هستیم...
 

 
 
 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۹
سبحان صداقتی
next