کاشف

یادداشت

اتحاد

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۸۹، ۰۱:۲۱ ق.ظ

بعد از اخبار نیمروزی تا ساعت ۵ منتظر شدم که شاید متن کامل سخنان حضرت آقا بر روی سایتشون قرار بگیره اما انتظار من تا اون موقع نتیجه ای در بر نداشت، در عوض وقتی شب به خونه رسیدم اولین کاری که کردم این بود که نشستم پای تلویزیون و دل سپردم به بیانات امام عزیزتر از جان. تا اینکه بیانات ایشون به این عبارات رسید:

"اتحاد و یکپارچگى در درون و نیز تزریق اتحاد به مجموعه‌ى جامعه. برادران، خواهران، عزیزان! امروز کشور به اتحاد کلمه خیلى نیازمند است. بنده مخالفم با سخنى و حرکتى و نوشتارى که - حتى اگر با انگیزه‌ى درست و با انگیزه‌ى صادقانه است - موجب شقاق و شکاف میشود؛ بنده موافق نیستم. اگر کسى نظر من را میخواهد بداند، نظر من این است که عرض کردم."

متن قبلی که نوشته بودم تعریضی بود به مصوبه ۳۰ خرداد مجلس در رابطه با وقف اموال دانشگاه آزاد، نوشته ام را یک جورایی مخاطب این قسمت از بیانات ایشون یافتم لذا ضمن عذرخواهی قلبی، مطلب پیشین را حذف نمودم.

چه خوش گفت:

طی این مرحله بی همرهی خضر مکن              ظلمات است بترس از خطر گمراهی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۰۳
سبحان صداقتی

نظرات  (۲)

http://www.youtube.com/watch?v=cPiMV18WcRU
۰۷ تیر ۸۹ ، ۲۳:۴۷ تلنگرخانه
سلام همسنگر عزیز...

موافقم با شما در مورد لزوم اتحاد ولی این به معنای فاصله گرفتن از نقد دلسوزانه و تلنگر منطقی نیست دوست عزیز...
به هرحال:

با تلنگری جدید بروزم:

""روستایی آسمان نشین و مرفهینی که دنیا خفه شان کرده!!!""

منتظر حضور نورانیتان.
یاحق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next