کاشف

یادداشت

خبر خوش!

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۸۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

امروز ظهر یکی از دوستان تماس گرفت و بعد از احوالپرسی  پرسید، چه خبر!!؟

و من هم گفتم آخرین خبری که خوندم در رابطه با بیانیه جدید شیخ و اظهارات آقای خاتمی در رابطه با راهپیمایی 22 بهمن بوده.

اما خبری که دوستم به من داد واقعاً مرهمی بود بر زخم و دردی چند ساله. اون خبر هم این بود:

" عبدالمالک ریگی دستگیر شده!"

من که از شنیدن ناگهانی این خبر کاملاً ذوق زده شده بودم، بعد از تماشای تصاویر دستگیری ریگی در اخبار نیمروزی به سجده شکر افتادم.

مدتها بود که شنیدن اخبار و گاهی دیدن تصاویر جنایتهای گروهک ریگی بر دلم سنگینی می کرد. اما بعد از جنایت مهر ماه این گروهک در سیستان و در پی آن صدور پیام آقا، بیش از هر زمان دیگری آرزوی دستگیری سرکرده ی این گروهک را در دلم می پروراندم.

دستگیری ریگی

شنیدن این خبر مسرت بخش در آستانه سالروز آغاز امامت آقامون امام زمان(عج) شیرینی دیگه ای داشت.

الحمدلله بجمیع محامده کلها علی جمیع نعمه کلها

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۰۴
سبحان صداقتی

نظرات  (۲)

دستگیری ریگی واقعا نشان از قدرت بی نظیر نیروهای امنیتی در ایران دارد من هم به شما و تمامی شیعیان جهان این واقعه و آغاز امامت آقا امام زمان را تبریک میگم

____________________________

ممنون.
هلا سرباز ای گمنام، ای گمنام نام آور
مبارک باد ایامت که کردی عشق را باور

ز عالم دلبری کردی، ولی را یاوری کردی
به گمنامی پر از نامی، تو خود نام آوری مردی

چنان مولای خود مظلوم، ولیکن یار مظلومان
ولایت می‌دهد فرمان، به ساقی می‌سپاری جان

عقابی تیز پروازی، فراوان زیرک و دانا
گرفتی دشمنان در چنگ که حیران شد همه دنیا

بنازم غیرتت را که به عهد خود وفا کردی
چه عهدی؟ عهد جان‌بازی که با روح خدا کردی

ولی‌باور، ولی‌یاور به دل مهر و به سر افسر
بمانی تا ابد زنده، بمانی عاشق رهبر

دعای ملت ایران، بود پشت و پناه تو
ولایت شد چراغی که، بود روشن به راه تو
شعر از امیر عاملی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next