کاشف

یادداشت

واکسیناسیون

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

حتماً تا الان شما هم تجربه ی واکسینه شدن رو داشته اید.

وقتی کسی واکسن می زنه برای مدت کوتاهی دچار عوارض ناشی از ورود میکروبهای ضعیف شده در بدن خودش میشه. عوارضی چون درد، التهاب، سستی، بی حالی و بالا رفتن درجه حرارت بدن. اما با وجود همه ی این عوارض، همه ی عقلا از واکسینه شدن خودشون استقبال میکنن چرا که این عوارض کوتاه مدت هزینه ی بیمه سلامتی انسان از بیماریهای پیش رو در سرتاسر عمرشه. البته در کنار این استقبال، تمام تلاششون رو هم انجام میدن که این عوارض رو به حداقل برسونند. 

واکسیناسیون

حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و جریانات دنبالی آن در مراسم روز قدس، 13 آبان و نهایتاً 16 آذر 88 را می توان عوارض واکسیناسیون انقلاب  در آغاز دهه پیشرفت و عدالت دانست. حوادثی که هرچند با درد و تب همراه خود؛ ذائقه ی ملت را پس از پیروزی غرورآفرین حضور 85 درصدی درانتخابات تلخ کرد اما نتایج آن برای ادامه ی حرکت انقلاب در مسیر اصولی خودش بسیار حیاتی و سودمند خواهد بود.

ان شاء الله

______________________

بعد التحریر:

مرور خبرهای این روزها از طرفی غمبار و از طرف دیگه بسیار امید آفرینه.

امداد غیبی خداوند را ببینید که امامی را که می رفتند به موزه ها بسپارند؛ عاقبت چگونه روانه ی موزه هاشان خواهد کرد!!؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۹/۲۲
سبحان صداقتی

نظرات  (۱۵)

خروش دیروز حوزه قم و مشهد بسیار دیدنی بود.
مخصوصاَ شعارهای آیت الله نوری همدانی: " خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است".
بگذار دشمن خود را بفریبد و از پیوند تاریخی ما و عاشورا غافل بماند . اگر امام تنها نماند اسلام هم پبروز خواهد شد ، و ما اهل کوفه نیستیم که امام راتنها بگذاریم /

- اسوه حزب ا... ابوالفضل عباس(ع) است و درس وفاداری را از او آموخته اند ... آماده شو برادر جراحت کربلا هنوز هم تازه است و تا آن خونخواه مقتول کربلا نیاید ابن جراحت التیام نمی پذیرد ... حزب الله اهل ولایت است و اهل ولایت بودن دشوار است ، پایمردی می خواهد و وفاداری (شهید آوینی )
جراحی بزرگ خط نفاق و التقاط از بدنه ستبر انقلاب اسلامی در این حوادث اخیر رخ داد. انقلابی عظیم اتفاق افتاد. خیلی ها از جریان نفاق این را با تمام وجود درک کردند و بی دلیل نیست که دارند به سیم آخر می زنند.
جراحی بزرگ خط نفاق و التقاط از بدنه ستبر انقلاب اسلامی در این حوادث اخیر رخ داد. انقلابی عظیم اتفاق افتاد. خیلی ها از جریان نفاق این را با تمام وجود درک کردند و بی دلیل نیست که دارند به سیم آخر می زنند.
جالب بود. این رو هم باید اضافه کنید که این واکسن تولید داخل بوده. موفق باشید. یاعلی
من شخصا مسئولیت پاره کردن عکس امام را به عهده می گیرم تا هرآنچه قرار است در این هفته و هفته آینده اتفاق بیفتد تکلیفش از همین حالا مشخص باشد .
...
دیدم شما وصیت نامه امام را که در آن به خیر وخوبی و عزت و سربلندی برای ایران و ایرانی تاکید شده ، پاره می کنید ، سهم من همان عکس امام شد.
من با چشم برزخی خدا داده ام جمال مبارک امام را دیدم که به قیل و قال شما تبسم می کرد . و صدای دلنشین او را شنیدم که از یک بلندی برسرشما فریاد می زد و می فرمود :
...
من از این مضحکه ای که دوستان بپاکرده اند ، دو گرایش برآورده ام . که دومی برای اولی بستر سازی می کند . یک : احساس خطر دوستان . و دو : نیاز دوستان به عوام . که یعنی اگر در این سالهای پس از انقلاب ، صداو سیما و منبریان و مداحان ما بر رشد مردمان اصرار می ورزیدند ، امروز نمی توانستند به ضرب یک چنین ترفند کودکانه ای ، عوام را بخاطر پاره شدن یک عکس به خیابان آورند و در نقطه مقابل ، بخاطر کشته شدن جوانانمان در خانه نگهشان دارند . احساس خطر دوستان که به داستان مفصلی خیمه بسته است . حتی تصور برکناری مصدر نشینان نیز رعشه بجانشان می اندازد ، چه برسد به واقعیتی که چهار نعل پیش می تازد .
_______________
جناب راموند
قصد نداشتم این کامنت را تأیید کنم اما به نظرم آمد که شما دچار سوء برداشت خواهید شد. بلندگوهای BBC , VOA ,... کم هستند که شما می خواهید از وبلاگ دیگران برای انتشار تناقضات فکری و رفتاری چنین شخصی استفاده کنید!!؟
کاش بجای کپی پیست مطلب پر از تناقض و مبتذل آقای نوری زاد، لااقل آنقدر برای خود استقلال قائل بودید که مطلبی از خود می نوشتید.
هرچند اینجا وبلاگ آقای نوری زاد نیست اما در جواب راموند بگم که:
آقای نوری زاد دچار الهامات شیطانی شده اند:
امام در راه دفاع از اسلام با هیچ کس تعارفی نداشت.
حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانست.
ولایت فقیه را مترقی ترین اصل قانون اساسی می داتست.
در از بین بردن منافقینی که لجاجت به خرج دادند لحظه ای تردید نکرد.
آقای نوری زاد زیاد به خودتون زحمت ندید و چشمتون رو اذیت نکنید و ادای "حاج رسول رستگاری" رو در نیارید،حنای شما نزد قاطبه مردم مؤمن و انقلابی دیگه رنگی نداره.
وصیت نامه ونقشه راه امام را چه کسانی پاره کردند؟؟
1-کسانی که بر روی مرگ بر اسرائیل خط بطلان کشیده و مرگ بر روسیه را جایگزین کردند.
2- کسانی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سردادند.
3- کسانی که شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی! را فریاد زدند.
4- کسانی که شعار مرگ براصل ولایت فقیه!!! را سرلوحه شعارهایشان قرار دادند.
.
.
و آخرین آنها هم کسانی که در مقابل لنز دوربینهای بیگانه عکس امام را به آتش کشیدند.
در ضمن می خواستم بپرسم که وقتی این نظام دشمنانی مثل رئیس جمهور آمریکا و فرانسه و نخست وزیر انگلیس و صدر اعظم آلمان و ...داره دیگه این آقای نوری زاد کیلو چنده؟؟؟!!!
با این اینترنتهای خراب و داغون که ارمغان آقایان حکام ماست فرصت درج این مطلب از کیست گرفته شد این را به حساب اینکه بخواهم این مطلب را از بزرگ مردی مثل نوریزاد بدزدم نگذارید.
ضمنا این بساط کرسیهای آزاد اندیشی شما و مقام عظمای رهبریتون چقدر خوب توی این روزها بروز و ظهور پیدا کرده
شما که در فضای مجازی از بغض و کینه و تعصب می خواهید هنجره ی امثال نوریزاد را بدرید وای بروزی که در مقابل این افکار در دنیای واقعی قرار بگیرید!!!
______________________________

نوری زاد و بزرگ مردی!!؟
شما رهبرتون کیه؟؟؟
منظورتون حنجره بود دیگه!!؟ خیالتون راحت، از نظر ما، امثال نوری زاد ارزش دریدن حنجره را هم ندارند!
به نام خدا
و با یاد مهدی عج
آقا سروش! اشتباه نکن این "هنجره" که می بینی ارمغان آموزش و پرورش آقایان دولتهای اصلاحات و سازندگی است. فکر نکنم راموند سنش به دولت دکتر بخوره!
نمی دونم اگه لطف کنه سنشو رو بگه میشه فهمید دبستان رو در زمان کدام دولت گذرانده؟ یعنی گذرانده؟
البته لایکلف الله نفسا الا وسعها
وسع بعضی افراد در حد تحلیل و ارزیابی نیست چون لازمه اش بصیرت و آگاهیه!
تو اقوام ما بودن افرادی که دوره اول اصلاحات به خاتمی رأی دادن چون یک شهیدی به خواب یکیشون رفته بود و تبلیغ خاتمی کرده بود و... بر این افراد خواب، نوشته های نوری زاد، کارتون کلاه قرمزی و... حجت عقلی و نقلیه
با تشکر از تراوشات فکری جناب راموند
در خصوص کرسیهای آزاداندیشی
من در مطالب منسوب به نوری زاد (راموند عزیز شما که دسترسی به اینترنت سریع نداری خودت رو ناراحت نکن مطالبت رو بذار زحمت منسوب کردنش با من) اندیشه ای ندیدم که حالا بخواد آزادانه مطرح بشه.
آقای نوری زاد از دیدارش با حضرت امام ره گفته و داوطلبانه جسارت به ایشون رو هم پذیرفته. شاید تبسم امام به خود نوری زاد بوده که بعد از جسارت به ایشون شجاعت داشته رفته دیدار امام. من شنیدم بن لادن دنبالش میگرده تا باهاش قرارداد ببنده و پست پذیرفتن مسئولیت حملات تروریستی شون را به او بسپره با این شرط که تصاویر و صداهایی که تو خواب می بینه و می شنوه رو به او نسبت نده.
سلام
کربلا همچنان جاریست
... و نوری زاد نیز به آغوش زندان آزاد اندیشان پیوست
و سروش عزیز همچنان وعده داغ دستگیری بزرگ مردانی به مانند نوری زاد را به دلمان می گذارد ...
و زمستان سخت امسال ایران شروع گردیده و امثال سنجدی حتا بهار نیز آنان را بیدار نمی کند ...

__________________________

اولاً بنده گفته بودم فعلاً!!! داغ به زندان فرستادن موسوی و کروبی و خاتمی را بر دل شما میگذاریم. تازه این به معنای این نیست که اونها هم نباید به مجازات اعمالشون برسند؛ خیر. بلکه هنوز زمان اون فرا نرسیده.
در مورد جناب نوری زاد هم، به نظر من ایشون محلی از اعراب ندارند. فرد قابل توجهی نیست. البته امثال شما هر کسی را که در مقابل ولایت قد علم کنه، با القاب آزاد اندیش و بزرگ مرد و ... یاد می کنند. اما وقتی کسی اهانت میکنه باید پای چوب مجازاتش هم بایسته.
آزاد اندیش و بزرگ مرد خواندن نوری زاد از جانب شما، مرا به یاد ماجرایی می اندازه که فردی برای کسب شهرت از بالای کلیسا بر سر کشیشی ادرار کرده بود.


من شخصاً مسئولیت زمستان سرد ایران را به عهده می گیرم تا هرآنچه قرار است در این هفته و هفته آینده اتفاق بیفتد تکلیفش از همین حالا مشخص باشد.
دیدم شما بهار و تابستان و پاییز را تصاحب کرده اید ، سهم من همان زمستان سرد شد.
من با چشم برزخی خدا داده ام جمال مبارک راموند را دیدم که به قیل و قال شما تبسم می کرد . و صدای دلنشین او را شنیدم که از یک نابلندی برسرشما فریاد می زد و می فرمود :
...
من از این مضحکه ای که دوستانِ دشمن نما بپاکرده اند ، دو گرایش برآورده ام . که دومی برای اولی بسترسازی می کند. یک: احساس خطرِ سرما . و دو : نیاز به گرما در سرما . که یعنی اگر در این سالهای پس از انقلاب ، بزرگمردی چون نوری زاد و بالاخص خاتمیِ ما بر دست دادن با زنان نامحرم غربی اصرار نمی ورزیدند ، امروز حوادثی مثل ماجرای کربلا و خانه نشینی علی نمی توانستند به ضرب یک چنین قیل و قال های کودکانه ای ، عوام را بخاطر کشته شدن 72 نفر به خیابان آورند و در نقطه مقابل ، بخاطر سرمای زمستانی خواص را در خانه نگهشان دارند . احساس خطر سرما که به داستان مفصلی چادر سر کرده است . حتی تصور گرمای بهار پاییزی اصلاح طلبان را نمی تواند کرد ، چه برسد به واقعیتی که چهار نعل ذوب می شود.
تا یادم نرفته: دماغ جناب راموند در این دیدار اندکی سرخ می نمود که به خاطر جلوگیری از شیوع آنفولانزای فکری از دست دادن با ایشان خودداری کرده و از بوسیدن لپّش محروم ماندم.
تا سروش عزیز مچم رو نگرفته بگم که به خاطر سرعت بالای اینترنت، مجال نوشتن نام نویسنده دست نداد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next