کاشف

یادداشت

آزمون ولایت پذیری

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۸۸، ۰۱:۳۰ ق.ظ

چند روز پیش در پاسخ یکی از بازدیدکننده های محترم این وبلاگ گفته بودم که ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم و از هر شخص و هر مقامی، مادام که در مسیر اسلام نبوی و ولایت علوی باشد حمایت کرده و خواهیم کرد.

اگر ولایت فقیه را در راستا و امتداد ولایت معصومین(سلام الله علیهم اجمعین) بدانیم- که می دانم- آن وقت یکی از ملاکهای صحت و سقم اعمال و مواضع ما رضا و سخط ولی فقیه ست، تا چه رسد به اوامر و نواهی!

مالک آنگاه مالک شد که هنگامی که فرمان عقب گرد علی(ع) به او رسید درنگ نکرد و به عقب بازگشت هرچند به گفته خودش تنها چند شمشیر با ستون خیمه کفر ونفاق فاصله داشت.

احمدی نژاد را چه می شود!؟

ما همه ی توهینها، تهمتها و زخم زبانها را به جان خریدیم تا چونان گذشته، کلام علی بر زمین نماند. و گرنه چه فرق میان نابفرمانان شام و بصره و کوفه!!!

دکتر به کجا می رود!؟

مباد آن روز که کلام علی(ع) در مورد دکتر مصداق پیدا کند که:

"ما زال الزبیر رجلاً منا اهل البیت حتی نشاء ابنه المشؤوم عبدالله"

"زبیر همواره با ما بود تا آنکه فرزند نامبارکش عبدالله، پا به جوانی گذاشت"

کاش دوستی واعتماد به اصحاب و یاران نامبارک، نابینا و ناشنوایمان نکند.

آمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۰۲
سبحان صداقتی

نظرات  (۴)

حکم رهبری اجرا میشود وتمام
اما این متن رو حتما بخون ونظرتو بده
سلام
لطفا آخرین مطلب وبلاگ من با عنوان : "نگاهی نو به مسئله مشایی (قابل توجه حامیان دکتر) " را حتما بخوانید
بسیار مهم و راهگشا است
srfarzaneh.persianblog.ir
این متن رو حتما بخون ونظرتو بده
سروش بزرگوار!
شک نداشته باش که دکتر شما، نه تنها نپذیرفت که با اصرار بر مواضع نابخردانه ی خود، سمتی دیگر را برای دهن کجی به همه حتا رهبر گرامی به آقای مشایی سپرد. اگر ولایت پذیری این است که پس از گذشت 6 روز از نامه ی مقام عظمای رهبری، نه عزل، بلکه استعفای رفیق شفیق خود را پذیرفتن، وای به حال ما از مرام و مشی ولایت ستیزان.
رهبر عزیزمان در قبل و بعد جریان انتخابات از آقای احمدی نژاد حمایتهای زیادی نمودند که با توجه به نزدیکی دیدگاه ایشان با آقای رییس جمهور به نظر باید منتظر دیگر حرکات ولایت مدارانه ی آقای احمدی نژاد نیز باشیم.
و این شروع تراژدی چهارساله ی دوم رییس دولت دهم است. و حال جگر سوز شوند کسانی که فریادهای عده ای کثیر از مردم درخصوص عدم لیاقت آقای احمدی نژاد را برای ریاست جمهوری نپذیرفتند و سنگ ایشان را با شدت بر سینه می زدند.
به قول شما هنوز هم دیر نیست ایکاش برگردید.
پاسخ:
تأکید می کنم: ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم! اما در عین حال هنوز از رأی خود پشیمان نیستیم زیرا ما به گفتمانی رأی دادیم که در بین کاندیداهای ریاست دولت دهم برای آن شاخصی بهتر از احمدی نژاد نیافتیم. با وجود دل خونبارمان از برخوردهای اخیر رئیس جمهور، به سفارش رهبرمان اقتدا می کنیم که: "کسى را نباید به خاطر یک امر، از همه‏ى آن چیزهائى که صلاحیت محسوب میشود، انسان او را نفى بکند."

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next