کاشف

یادداشت

هر کس تو را ندارد...

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۸۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ

 

              مولای من...

گل با صفاست اما بی تو صفا ندارد

گر بر رخت نخندد در باغ جا ندارد

پیش تو ماه باید رخ بر زمین بساید

بی پرده گر بر اید شرم و حیا ندارد

ای وصل تو شکیبم، ای چشم تو طبیبم

بازا که درد هجران بی تو دوا ندارد

فریاد بی صدایم در سینه حبس گشته

از بس که ناله کردم آهم صدا ندارد

گفتم که در کنارت جان را کنم نثارت

تیغ از تو گردن از من چون و چرا ندارد

هر کس تو را ندارد جز بی کسی چه دارد۱؟؟

جز به کسی چه دارد هر کس تو را ندارد!؟؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۹/۲۴
سبحان صداقتی

نظرات  (۳)

سلام
ما منتظر مطلب جدیدیم.
خیلی دلنشین بود سروش جان. التماس دعا.(شاید این جمعه بیاید شاید!)
هنوز که آپ نکردی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next