کاشف

یادداشت

بی پروا با حضرت مولا

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۸۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

آنگاه که بدنیا آمدم، کسی نگفت چرا الان آمدی!   

وقتی کودک بودم، اندرونم همیشه با من نجوا داشت که آیا به موقع آمدی!

آنگاه که حرکت را در نوجوانی آموختم، پیران به من می گفتند که چه زود آمدی!

و من این گفته آنها را آن زمان درک نمی کردم.

در عنفوان جوانی، تازه به گفتار مردان خردپیشه پی بردم ! آری ! خیلی زود آمده بودم و خیلی دیر....

زود بخاطر اینکه شاید عمرم ، کفاف دیدار تو را ندهد و دیر بدین سبب که تو ۱۱۷۲ سال پیش آمده بودی.

 و اما مولای من ...!

 بی پروا با تو می گویم:

انتظار با تولد من، از بین رفت.

اولین کلام کودکانه، جواب سلام تو گشت.

پاهایم از نوجوانی با جای پای تو حرکت را آموخت.

جوانیم را هنوز به پیرانه سر نرساندم، چه انکه شمایل تو در آینه چشمانم جلوه گشت.

و بلندتر از همیشه فریاد سر می دهم که : نیامده ام که تو را ندیده بروم.

به خدا تو را روزی خواهم دید.

همین نزدیکیها...

همین روزها...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۸/۲۸
سبحان صداقتی

نظرات  (۲)

سلام اقا سروش برادر گرامی......متن بسیار زیبایی نوشته بودید به امید اینکه همگی موفق به دیدار جمال نورانی یوسف زهرا شویم از پیروان راستین ایشان باشیم..
تو ای بزرگتر ستاره ام طلوع کن! ببین سیاهی اشنای ماست....تو ای بزرگتر ستاره ام طلوع کن تو سرمه ی حقیقتی به روی چشم من..........تو چشمه سار زندگی میان شوره زار مرگ......
موفق باشید و سر بلند
دوٍٍِِِِِِشم به اهل بزم سر گفتگو نبود............من در خمار بودم و می در سبو نبود
پرسید ندانم که در دل تو چه آرزوست.......غافل که در دلم بجز او آرزو نبود

هر چند امام زمان از دل همه با خبره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next