کاشف

یادداشت

غریبه ای در مترو

شنبه, ۵ آبان ۱۳۸۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ

صورت چروکیده اش نشان از سالها رنج و مرارت داشت. ناله کنان طول واگن مترو را طی کرد. به انتهای واگن رسید؛ خسته و ناامید. نگاه ملتمسانه اش به نگاه پیرمردی دوخته شد. پیرمرد گفت:" چهارصد تومان بده تا یه پونصدی بهت بدم" و او یک دویست تومانی، یک صد تومانی و دوتا پنجاه تومانی مچاله از ته جیبش بیرون آورد.

پیرمرد از جا برخاست؛ اسکناس پانصدی خودش را بوسید و به او تعارف کرد؛ بعد هم بر پیشانی مرد فقیر بوسه ای زد و به اصرار او را بر جای خود نشاند.

نگاههای معنی دار، پوزخندها و پچ پچ های بقیه مسافران حکایت از آن می کرد که آن "جوانمرد" در تهران غریبه بود!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۸/۰۵
سبحان صداقتی

نظرات  (۴)

امروز این غریبه ها رو عاقل نمی دونند. امروز مردم چیزهای دیگه ای می گند. رفتار غریبه تو دیگه تو دل مردم نیست. حس می کنم غریبه رو خوب میشناسم!
راستی مناجات پس زمینه وبت خیلی قشنگ_ میشه بگی از کجاست یا چه طور میشه گیرش اورد.
سلام ظهور جان!
تقدیم به شما دوست نازنینم:
http://www.bachehayeghalam.com/media/sound/alimi007.wma
انان که خاک را به نظر کیمیا کنند...............ایا بود که گوشه ی چشمی به ما کنند..
سلام اقا سروش....راستش من فکر میکنم هنوزم همه ی ادمهای دنیا جنسشون از سنگ نشده ....هنوزم هستند کسای و انسانهای با محبت و با غیرتی که به دیگران با تمام وجود عشق بورزند........به غیر این نمیتونه باشه وگرنه دنیا بر قرار نمیموند....اون ادمهای با خدایی که به دست اوردن دل دیگران از دل خودشون واجبتره.......اری تا شقایق هست زندگی باید کرد و تا خدا خداست معنی انسانیت کاملا از بین نمیره هر چند خیلی کمرنگ بشه بطوری که دیگه امیدی نباشه...............وب سایت خیلی زیبایی داشتید.....خیلی لذت بردم ......امیدوارم موفق باشید و همیشه سربلند و برقرار.......
۱۶ مهر ۸۹ ، ۲۳:۱۸ فراماسونری دجال
با سلام وبلاگتونو دیدم اگه :"وقت داشتین" به ما هم سر بزنید
با تشکر وبسایت فراماسونری دجال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next