کاشف

یادداشت

شب بیست و سوم

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۸۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ

عجب شبی امشب!!!!!

شب جمعه، شب زیارتی امام حسین(علیه السلام)، شب بیست و سوم ماه رمضون و باز هم شب زیارتی امام حسین.

کاش من هم امشب زیر قبه حرم آقا؛ همونجایی که میگن دعا مستجابه؛ اون هم تو شبی که مقدرات یک ساله ما را رقم می زنند؛ می تونستم برای فرج آقام، مولام، امام زمانم دعا کنم.

ای کاش، کاش...

تو این شب با عظمت می خوام آخرین تیر ترکشم رو رها کنم:

 

 

یا رب ّالحسین، بحق الحسین،  اِشف صدر الحسین بظهور الحجّة

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۷/۱۲
سبحان صداقتی

نظرات  (۱)

۱۵ مهر ۸۶ ، ۲۲:۲۸ فاطمه (قلب های منتظر)
سلام
طاعات و عباداتتان مقبول درگاه حق
امطلب جدیدی به روز هستم و منتظرتان .
یا علی
مولا جان یکی یکی تپش قلب های منتظر این عاشقان برای تو می تپد و با هر تپش از درد انتظار می سوزد و فریاد می کشد . امشب اشک دیدگانم زا با باران یکی کردم ،انگار ..........................
منتظرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next