کاشف

یادداشت

افتتاح3

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۶، ۱۲:۱۳ ق.ظ

راستش چند شبه که میخوام قسمت سوم دعای افتتاح را توی وب بگذارم اما نمی تونم؛ اصلاً هروقت به این فرازهای دعا می رسم قفل می کنم؛ دیگه نمی تونم جلوتر برم یعنی خجالت و شرم اونچنان بر من مسلط میشه که بعضی وقتها آرزو می کنم زمین باز بشه و من توش فرو برم و بعضی وقتها هم اونچنان سرشار از شور و شوق میشم که  روحم میخواد از کالبدم خارج بشه. شاید بخاطر همینه که هر وقت به این فرازهای دعاکه میرسم هنگ می کنم. حالا امشب هم هر چه بادا باد دلم رو می سپارم به دست اونیکه فرمود:

 "قلبُ المُؤمن عَرشُ الرّحمان".

 ...

الهی! رفتار من با تو، چنان است که انگار بر گردنت حق نعمت دارم

         تو مرا صدا می زنی و من از تو روی می گردانم...

         تو بر من، مهر می ورزی و من با تو نامهربانی می کنم...

         تو با من، طرح دوستی می ریزی و من رد می کنم...

         اما این رفتار ناشایست، تو را از رحمت و لطف به من باز نمی دارد

                                                          و مانع تقضل و عطایت نمی شود

 الهی!  بنده ی نادانت را ببخش و با همان فضل و احسان همیشگی ات او را دریاب... که تو بخشنده ای و کریم.

                                                                                                                 ... إنَّکَ جَوادٌ کریمٌ

  

 

   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۶/۲۷
سبحان صداقتی

نظرات  (۵)

سلام.
خسته نباشید.
چند باری هست میام مطالب شما رو می خونم و لذت می برم اما چیزی ندارم که در قبال محبت شما اهدا کنم. تقریبا" لال می شم. شاید علتش اینه که سالهاست دیگه نیستم.
حضورت گویای محبتی پویا بر امام (عج) است. محبت ات خود نشانه معرفتی ژرف و معرفت ات حدیث عنایتی که وجود مبارک امام (عج) بر تو دارد.

وبلاگ بسیار زیبایی دارید، انشاالله موفق باشید


اَللّهُمَّ عجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج
ممنون که به وبلاگم سر زدی
من هم شما را لینک کردم
۲۹ شهریور ۸۶ ، ۱۴:۰۴ عاشق منتظر (مهسا)
سلام اقا سروش عزیز .
ممنون از حضور سبزت دوست خوبم .
عالی کارتون محشر خیلی پپر محتواس وبتون .
به امید روزی که خورشید تجلی زمین را پر از نور و روشنایی نماید .
اللهم عجل لولیک الفرج ...
در پپناه حق و تعالی .
بای تا های
به نام خدا
سلام بر مهدی(عج)
اگه ماها یه کم بیشتر به دعاها دقت کنیم شاید
معرفتمون بهش بیشتر بشه
شاید هم باهاش دوست بشیم..دوباره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next