کاشف

یادداشت

افتتاح

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ
قسمت اول:

الهی!  تنها با ستایش تو، زبان به مدح و ثنایت باز می کنم ...

        و می دانم که تو از روی لطف،  توفیق این کار خوب را عطایم کرده ای ..

 

الهی! باور دارم که وقتی پای گذشت و مهربانی در کار باشد، تو مهربان ترین بخشندگانی ..

                    و در موضع انتقام و مکافات، سخت گیر ترین منتقمانی ...

                                و در جایگاه بزرگی و کبریا، سرآمد قدرت هایی..

 

الهی! خود اجازه ام دادی که تو را بخوانم و نیازهایم را از تو بخواهم ...

         پس بشنو ای خدای شنوا !  اینک که ستایشت می کنم..

         و جوابم بده ای مهربان!  که دست نیاز به سویت بلند کرده ام ..

         و از لغزش هایم در گذر .. ای خدای آمرزنده !

 

معبود من ! چه اندوه های فراوانی بودند که بر من آسانشان ساختی..

               و چه بسیار غصه هایی که از من زدودی ..

               و چه گسترده لغزش هایم که از آنها چشم پوشیدی ..

               و چه رحمت بیکرانی که مرا در آن غوطه ور نمودی...

               و چه حلقه های گرفتاری که دست و پایم را بسته بود و تو آنها را باز کردی...

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۶/۲۲
سبحان صداقتی

نظرات  (۲)

۲۳ شهریور ۸۶ ، ۱۸:۴۶ دل تنگ مهر بیکران
سلام دوست عزیز
وقت به خیر
وبلاگ آموزنده و پر محتوایی دارین ..اجرتون با امام زمان(عج) .. خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم .. خیلی دوست دارم که با شما تبادل لینک داشته باشم
موفق باشین
به امید ظهور مهر بیکران، امام زمان(عج)

--------------------------------------------------------------

صبح بی تو رنگ بعد از ظهر یک آدینه دارد

بی تو حتی مهربانی حالتی از کینه دارد



بی تو می گویند تعطیل است کار عشقبازی

عشق اما کی خبر از شنبه و آدینه دارد!

سلام
ممنون که سر زدین. وبلاگ خیلی زیبایی دارین و خیلی ساده و صمیمی با امام زمان صحبت می کنین.
منم خوشحال میشم که تبادل لینک داشته باشیم.
موفق باشید و التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next