کاشف

یادداشت

در انتظار رمضان

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

چه قدر دلم برای ماه رمضون با اون سحرهای عاشقونش تنگ شده.

چه قدر دلم هوای دعای افتتاح کرده.

چه قدر دلم برای مناجات ابوحمزه اون هم تو دل شبهایی که خدا از همیشه به ما نزدیکتره تنگ شده.

 

   اللهم انی افتتح الثناء بحمدک...

 

خدای من، معبود من، مولای من! مدح و ثنای تو رو با حمد و سپاس از تمام نعمتهایی که به من دادی آغاز میکنم.

خداوندا! نعمت بیداری شبهای رمضان و مناجات با خودت را بر من ارزانی بدار.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۶/۱۹
سبحان صداقتی

نظرات  (۲)

سلام
واقعا رمضان خیلی دوست داشتنیه
ما هم منتظرشیم
بای
سلام عزیزم
وبلاگ واقعا زیبا و عالی داری
من که کلی حال کردم .....مایلم با دوست خوبی مثل تو تبادل لینک کنم
اگه مایل بودی حتما به من خبر بده گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next