کاشف

یادداشت

شب ولادت

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۸۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ

تنها یک شب به شب ولادت مولامون امام زمان باقیست. دلم بدجوری گرفته نمی دونم در یک سال گذشته تونستم خدمتگذار قابلی به درگاه آقام باشم یا نه!

حالا که با خودم صادقانه خلوت می کنم می بینم که نه! نه تنها خدمتگزار قابلی نبودم بلکه خیلی از وقتها به عکس؛ کلی هم دل مولام رو خون کردم!

...

اما آقاجون! من یقین دارم که شما کریمٌ من اولادِ الکِرام ( کریمی از کریم زادگان) هستید. آقا! می دونم اکثر اوقات اون طور که شما دوست داشتی و می پسندیدی عمل نکردم؛ خیلی جاها براتون کم گذاشتم؛ خیلی وقتها آبروی شما رو به خطر انداختم؛ اما آقای من! همه ی امید منِ سرتاپا تقصیر به کرم و عنایات کریمانه ی شماست. شما به بزرگواری خودتون از من بگذرید. یه وقت نکنه اسم من رو از لیست اسامی محبینتون خط بزنید !

آقا هر چی هم این نوکرتون بد باشه مال همین خونه ست. اصلاً جای دیگه ای نداره که بره!

دستم رو بگیر آقاجون! خودت کمکم کن اون طوری بشم که شما دوست داری!

ای کاش فردا شب که دوباره به کارنامه ی اعمال یکساله ی من نظر می اندازی لبخند رضایت بر گوشه ی لبهاتون نقش ببنده! ای کاش...

خداوندا! بارالها! آقام- امام رضا- این طور به من یاد داده که در راه خدمتگزاری امام زمانم از تو این رو بخوام که شخص دیگه ای را بجای من برنگزینی. پس من هم تو رو این گونه می خوانم:

 

اللّهم و لاتَستَبدِل بِنا غَیرَنا؛ فَاِن استِبدالَکَ بِنا غَیرَنا علیک یَسیر و هو عَلینا کَثیر...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۶/۰۵
سبحان صداقتی

نظرات  (۱)

۰۶ شهریور ۸۶ ، ۰۰:۰۰ مهدی شریعتمداری
با سلام
مطالب خوبی را گردآوری کردید امیدوارم همیشه پیروز و با انرژی باشی.
دوست عزیز در صورت تمایل وبلاگم را به لیست دوستان خود اضافه کنید.
منتظر قدمهای سبزتان هستم.
موفق باشید_مهدی شریعتمداری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next