کاشف

یادداشت

اوکراین، ایران، انقلاب رنگی

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ

وقتی اخبار مربوط به این کشور را میخونم یا می‌شنوم؛ حوادث پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری خودمون برام تداعی میشه. نمی‌دونم چه حد اخبار این چند هفته اخیر اوکراین را دنبال کرده‌اید!؟

همه ماجراها از آنجایی شروع شد که عده‌ای نخواستند به یک مطلب تن دهند و آن مطلب چیزی نبود جز «تمکین به آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری».

درحالی‌که حدود یک سال از دوره ریاست جمهوری منتخب مردم اوکراین باقی‌مانده بود عده‌ای از غرب‌گرایان ( همان نارنجی‌پوشان سال 2004 ) به بهانه همراهی دولت قانونی با روسیه و عدم همراهی با کشورهای غربی به خیابان‌ها ریختند و پس از ایراد خسارات به اموال و اماکن دولتی و عمومی و تصرف چندین اداره و سازمان دولتی مقدمات سقوط دولت مستقر را فراهم کردند.

 

و حالا نتایج و دستاوردهای این انقلاب رنگی را می‌توان به نظاره نشست.

هرروز یک‌گوشه از این کشوری که تا چندی پیش به آرامش گذران امور می‌نمود روی شورش و ناآرامی می‌بیند. دولت برآمده از انقلاب رنگی؛ انقلابی که مبدعان و مجریان غربی آن را انقلاب مسالمت‌آمیز و به‌دوراز خشونت معرفی می‌کنند روزبه‌روز بر خشونت علیه شهروندان خود می‌افزاید.

کریمه، دونتسک و لوهانسک...

اوکراین یکپارچه دیروز به کشوی چندپاره بدل گردیده که محل تاخت‌وتاز و قدت نمایی روسیه و کشورهای غربی شده است.

آری. این است نتیجه رؤیاهای غرب‌گرایانی که برخلاف تمامی ادعاهایشان تاب تمکین به آرای عمومی را ندارند.

به نظر شما اگر در فتنه سال 88 کودتای سبز به بار نشسته بود؛ همسایگان تازه ایران چندپاره شده کدام کشورها بودند!؟ آذربایجان بزرگ؟ کردستان؟ بلوچستان و یا ...!؟؟

قدر نعمت ولایت‌فقیه را این‌طور مواقع بیشتر می‌توان دانست که ولایت‌فقیه استمرار حرکت انبیاست.

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و ابنائه المعصومین علیهم السلام

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next