کاشف

یادداشت

لینک به فتنه

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۸۹، ۱۱:۵۴ ب.ظ

نمی دونم شما هم تا الان به این نکته توجه کرده اید یا نه!؟

در این چند ماهه ی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، کمتر دیداری از امام خامنه ای(روحی فداه) با عموم مردم و یا حتی جمعهای اختصاصی تر بوده که ایشون در بیاناتشون، به حوادث سال گذشته لینک نداده و بحث و صحبتی از آن فتنه ی عمیق به میان نیاورده باشند. در واقع بخش عمده ای از تلاش و همت ایشون در این نشستها- از دیدار با اقشار مختلف مردم گرفته تا در جمع خبرگان رهبری-؛ در راستای تبیین ابعاد مختلف فتنه، راههای برون رفت از آن و در یک کلام، تنظیم قطب نمای بصیرت همگانی بوده است.

برجستگی این مسئله در بیانات ایشون به حدی چشمگیر است که شاید بتونیم یکی از مهمترین تفاوتهای رویکرد امام خامنه ای(روحی فداه) در مواجهه ی با فتنه ی سال 78 و سال گذشته را همین مسئله عنوان کنیم.

اگر شرایط سیاسی و اجتماعی حاکم بر کشور، بعد از خرداد 78  به مانند سال گذشته این زمینه را فراهم می کرد که ابعاد مختلف آن فتنه ی نوپا به روشنی تبیین وترسیم گردد؛ مسلماً وقوع فتنه ی عظیم و گسترده ی سال گذشته کمتر امکان بروز و ظهور می یافت.

با توجه به رویکرد حکیمانه ی امام خامنه ای(روحی فداه) به نظر می رسد؛ لینک به فتنه ی 78 و 88 به منظور جلوگیری از فراموشی آن در کنار تحلیل ابعاد مختلف سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی و روان شناختی آن، یکی از مهمترین بایسته های رسانه های تحلیلی نیروهای انقلاب است که غفلت از آن فتنه های عظیم تری را در پی خواهد داشت.

 

پی نوشت:

_____________________

بیانات در دیدار دانشجویان و جوانان استان قم‌ 4/8/1389

 همین حوادثى هم که گاهى مى‌بینید در کشور اتفاق مى‌افتد که دست بیگانه در آن نمایان است، چیزهاى دفعتاً به وجود آمده نیست، خلق‌الساعه نیست؛ اینها هم برنامه‌هاى میان‌مدت و بلندمدت بوده است. برنامه‌ریزى کردند، نتیجه‌ى این برنامه‌ریزى شده این. نه اینکه همان شب تصمیم گرفتند این کار را بکنند و فردا اقدام کردند؛ نه، من در همین فتنه‌ى 88 به بعضى دوستان قرائن و شواهد را نشان دادم؛ حداقل از ده سال، پانزده سال قبل از آن، برنامه‌ریزى وجود داشت. از بعد از رحلت امام برنامه‌ریزى وجود داشت؛ اثر آن برنامه‌ریزى در سال 78 ظاهر شد؛ مسائل کوى دانشگاه و آن قضایائى که اغلب یادتان هست، بعضى هم شاید درست یادشان نباشد. قضایائى که سال گذشته پیش آمد، یک تجدید حیاتى بود براى آن برنامه‌ریزى‌ها.

بیانات در دیدار دانش‌آموزان‌ در آستانه 13 آبان 12/8/1389

من به شما عرض کنم؛ چند سالى که بگذرد، آن وقت قلمهاى بسته شده‌ى آگاهان بین‌المللى روان خواهد شد، باز خواهد شد، خواهند نوشت. ممکن است من آن روز نباشم، اما شماها هستید؛ خواهید شنید، خواهید خواند که چه توطئه‌ى بزرگى پشت فتنه‌ى سال 88 بود. این فتنه خیلى چیز مهمى بود، قصدشان خیلى قصد عجیب و غریبى بود؛ در واقع میخواستند ایران را تسخیر کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۲۰
سبحان صداقتی

نظرات  (۱۵)

۲۱ آبان ۸۹ ، ۱۵:۴۹ یک نفر طلبه
سلام
بعله
امان از هجر بی‏پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

تمام غصه‎‏های عصر جمعه

خلاصه می‏شود در جان مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه‏ام چشمان مهدی
با تشکر از مطالب وبلاگ شما
ازپیوند ،لینک ومعرفی وبلاگ:
جریان شناسی سیاسی – محمد علی لیالی
به آدرس :
http://layali.parsiblog.com/
متشکریم
۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۴:۵۰ سید مهدی سالم
بسم الله
باش،تا شعله به جان و دل دشمن بزنی
تاج عزت به سر مردم میهن بزنی
رهبرا،تاب ندارد دل سربازانت
که تو یک لحظه ای هم حرف ز رفتن بزنی.
بر منکر ولایت لعنت
یا علی
۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۴:۵۲ سید مهدی سالم
راستی لینک نمودیم.حالا دیگه خود دانی.یا علی
۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۵:۲۱ مهدی امیری
وبلاگ خوبی داری خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنید
منظور امام خامنه ای البته بیشتر از مردم همان خواص (= اشراف) هستند. واضح است رهبری از طرح های مکرر گروههای به اصطلاح اصولگرا برای دمیدن روح مجدد در کالبد فتنه گران ناراحت هستند. بسیار جای تاسف دارد که عده ای مهترین خطرات اصلی را که این همه مورد تاکید رهبری است فراموش کرده اند و فقط و هم و غمشان این است مثلا مشایی چه گفت یا خندید یا موبایلش زنگ زد!
البته فتنه گران مرده اند اما فتنه گران جدید اصولگرانما که تلاش می کنند با احیای سیاسی فتنه گران در ادبیات خاص سیاسی و رویکردهای مودبانه نسبت به آنان و تبدیل خیانتهای کثیفشان به عنوان "اشتباه سیاسی!"، داشتن رویکرد دائما مخالف هر اقدام دولت که تا به حال مورد تایید بی سابقه رهبری بوده است ، توضیح گفتمان فتنه گران با ادبیات دیپلماتیک و...هم آرای قشر متدین را به نام اصولگرا جمع آوری کنند و هم خود را افرادی معتدل نشان دهند و آرای ضد انقلاب را هم جمع کنند. به عبارت دیگر تا این افراد باقی هستند هرگز خطر فتنه به طور کامل بر طرف نمی شود. نگاهی به رسانه های وابسته به قالیباف و لاریجانی ، این رویکرد را به خوبی نشان می دهد. می توانید نشریه خطرناکی نظیر پنجره را - که ظاهرا معتدل است - مطالعه کنید تا بفهمید خطر بعدی چیست و آتش فتنه های بعد از کجا زبانه خواهد کشید.
سلام
یکی از مسائلی که باید به اون توجه بشه " قرآن های سر نیزه " هست

می بینین که سران فتنه جمع اختشاشگر رو " خداجو " معرفی می کنه!

تشکر
۲۳ آبان ۸۹ ، ۰۰:۵۵ گیندون و گوندون
عشق یعنی حسرت شبهای گرم
عشق یعنی یاد یک رویای نرم
عشق یعنی یک بیابان خاطره
عشق یعنی چهار دیوار بدون پنجره
عشق یعنی گفتنی با گوش کر
عشق یعنب دیدنی با چشم کور
عشق یعنی تا ابد بی سرنوشت
عشق یعنی آخر خط بهشت
عشق یعنی گم شدن در لحظه‌ها
عشق یعنی آبی بی انتها
عشق یعنی یک سوال بی جواب
عشق یعنی راه رفتن توی خواب

سلام به دوست خوبم
وقت بخیر
دوست عزیزم ممنون از وب فوق العاده شما
منتظر حضور گرم و یادگاری قشنگت هستم
نکته قابل توجه این است که حوادث سال 88 و یا 78 (به قول شما فتنه) همه نشان از دیدن خوابهای پریشان شما و آقای بزرگوارشماست تا با مردم روراست نباشیم از این خوابهای پریشان بسیار خواهیم دید.

_____________________________

و حتماً روراستی با مردم در پذیرفتن ادعای بدون سند تقلب و تحمیل وتوی رأی 25000000نفر از مردم به رهبریه!!!
یعنی شما میگین که مسئولین محترم حکومت که میگن فتنه مرد هذیان می گویند؟
فتنه 98 هم تو راهه؟بریم بصیرت جمع کنیم
چطوری ساندیسی؟
شنیدم از دی ماه پروژه های جدید دارید واسه ملت؟
جریان چی؟
قرار حقوقاتون رو هم که زیاد کنند!
سلام
یک مطلب خواندی
http://yaaddashtha.persianblog.ir/post/17/
با تشکر از مطالب وبلاگ شما
ازپیوند ،لینک ومعرفی وبلاگ:
جریان شناسی سیاسی – محمد علی لیالی
به آدرس :
http://layali.parsiblog.com/
متشکریم
به 987
به مرحمت شما خوبیم الکلییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next