کاشف

یادداشت

واکسن فتنه

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۱۴ ق.ظ

آذر ماه پارسال، پس از وقایع روز دانشجو مطلبی نوشتم با عنوان "واکسیناسیون" (۱)و در آن تأکید کردم:

"حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و جریانات دنبالی آن در مراسم روز قدس، 13 آبان و نهایتاً 16 آذر 88 را می توان عوارض واکسیناسیون انقلاب  در آغاز دهه پیشرفت و عدالت دانست. حوادثی که هرچند با درد و تب همراه خود؛ ذائقه ی ملت را پس از پیروزی غرورآفرین حضور 85 درصدی در انتخابات تلخ کرد اما نتایج آن برای ادامه ی حرکت انقلاب در مسیر اصولی خودش بسیار حیاتی و سودمند خواهد بود."

 امروز که بعد از قریب یکسال مهر تأیید امام خامنه ای(روحی فداه) را بر تحلیلم از حوادث پس از انتخابات سال گذشته دیدم از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم.

"بدون تردید دشمن در جدا کردن مردم از نظام اسلامى شکست خورده است. سال گذشته در انتخابات، چهل میلیون مردم کشور پاى صندوقهاى رأى رفتند. در واقع یک رفراندوم چهل میلیونى به نفع نظام جمهورى اسلامى و به نفع انتخابات انجام گرفت؛ همین بود که دشمن را عصبانى کرد. خواستند با فتنه اثر آن را از بین ببرند، اما این را هم نتوانستند انجام دهند. مردم در مقابل فتنه هم ایستادند. فتنه‌ى سال 88 کشور را واکسینه کرد؛ مردم را بر ضد میکروبهاى سیاسى و اجتماعى‌اى که میتواند اثر بگذارد، مجهز کرد؛ بصیرت مردم را بیشتر کرد."(۲)

 

پی نوشت:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 ۱-  http://nasimesobhgahan.blogfa.com/post-84.aspx

 ۲- دانلود فایل صوتی بیانات امام خامنه ای با عنوان فتنه 88 و واکسینه شدن ملت

بعد نوشت:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

واقعاً که امروز قم یک بار دیگه معنا شد و بپاخاست. استقبال امروز قمیها از نائب امام زمان(ارواحنا لتراب مقدمه فداه) چشم حسودان و فتنه گران را کور نمود. که رسول الله فرمودند:"مَنْ وَلِیَ مِنْ أُمُورِ أُمَّتِی شَیْئاً فَحَسُنَتْ سِیرَتُهُ رَزَقَهُ اللَّهُ الْهَیْبَةَ فِی قُلُوبِهِمْ وَ مَنْ بَسَطَ کَفَّهُ إِلَیْهِمْ بِالْمَعْرُوفِ رَزَقَهُ اللَّهُ الْمَحَبَّةَ مِنْهُم"       

بحارالأنوار ج : 72 ص : 359              

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۸
سبحان صداقتی

نظرات  (۱۱)

سلام
مجبورم کردید اسمتونو ببرم تو وبلاگ دوستان تا بروز شدنتو متوجه بشم
یا علی
ما را هم دعا...
دانلود کلیپ های جالب از سفر امام خامنه ای به شهر مقدس قم در .:. سروش مهر .:.
www.MIMAHMADI-NEJAD.blogfa.com

______________________

با تشکر از آقا عرفان.

فایل صوتی بیانات فوق الاشاره امام خامنه ای(روحی فداه) را از آدرس زیر دانلودکنید:

http://erfanhedayat.fileave.com/Emam%20Khamenei.%20Qom%20%20Mehre1389.%20Fetneye88%20Va%20Vaksine%20Shodane%20Mellat%20(www.MIMAHMADI-NEJAD.blogfa.com).mp3
Emam khameneEEEEEEE!!!!! oon Dge kie? cheghad gerefti ta az 0on ... benevisii? ta key mikhayd dine khodaro befrooshid kilooeee 2zar ta betoonid ghodrat dashte bashid?....
shariati mige , moteajebam az mardomi ke zire bare zolm o setam zendegi mikonan va dar mazloomiate hosseini gerye mikonan ke dar oje azadio azadegi shahid shod.

____________________________

کافر همه را به کیش خویش پندارد.
کسانی که در سیستم اموی فکر و زندگی می کنند، تنها ملاک ارزیابیشون پول و قدرت و شهوته. فکر می کنند عقاید و نظرات همه را میشه با پول و قدرت و مقام خرید.
kash enghad azad manesh boodi ke nazarate mokhlefert ro ham roo nazarate bloget miavordi, shoma inid dige!!!!

_______________

نظر مخالف با فحاشی و بی احترامی فرق داره. اگه فضای وبلاگ آلوده نمی شد حتماً اونها را هم تأیید می کردم چون هرچی باشه "ادب مرد به ز دولت اوست"!
۳۰ مهر ۸۹ ، ۰۹:۰۵ یک میکروب
مزدورها دو دسته هستند، یکى دسته اى که از حکومت پول و خون و ساندیس و چاه نفت و دلار در بانک سوئیس میگیرند و براى این حکومت شیپور دست میگیرند و داارااد دوورود میکنند و دسته اى دیگر کسانى هستند که از این سفره بى بهره هستند و هیچى بهشان نمیرسد ولى چون تفکر درست حسابى ندارند از این حکومت دیکتاتورى و استبداد دینى حمایت میکنند. امیدوارم شما از دسته اول باشید که لااقل یه چیزى بهتون بماسه!
ما میکروب ها بیشتر از پنجاه شصت میلیون نفر از جمعیت این کشور هستیم که یک ساله خواب رو از یه ولى فقیه و طرفداران دجالش گرفتیم. خدا شمارو هدایت کنه.

________________________

این هم از توهمات یک میکروب!
۳۰ مهر ۸۹ ، ۲۱:۱۴ یک میکروب!!!
من یک خس و خاشاک بودم امروز شدم میکروب به لطف افاضات و بیانات رهبری!


ولی گوش کن برادرم این بار تبر به ریشه میخوره!!!!
گوش کن!!!
صدا...صدای ظربات تبر به ریشه است!!!
ریشه ای که سست شده و از خاک بیرون شده!!!!


ما میکروبی هستیم که به جان ... دیو افتادیم!!!!!
دوران ...دوران تقدس زدایی و مشروعیت زدایی است!!!!

_______________

ادامه توهمات یک میکروب!
دوست عزیز میکروب کسیه که پول مردم وبیت المال رو بخوره رانت بده به دوستاش سلاح بخرن با پول نفت باتو بخرن و بعد جوانان را در خیابناه با همان تیر و تفنگ به قتل برسونن و تو زندانها به زندانیان تجاوز بکنن و بعد جیره خورانی همچون تو دستمال مجیز بگویید و از قاتلین حمایت کنید.

____________________

به مناسبت تقدیر از کامنت جناب رهگذر، "انجمن حمایت از میکروبها" ضمن تشکر فراوان از این همه فوران غیرت، افتخار عضویت در این مجموعه ی میکروب دوستانه را به ایشان اعطا نمود.
با سلام
با قهوه تلخی به شیرینی عسل ، کار جدید مهران مدیری به روزم
پستهای قبلی
بعد از ظهر سگی سگی فیلم سرگرم کننده دیدنی
ملک سلیمان ، فیلمی که باید دیده و فهمیده شود
من باب اختلاف معاونت سینمایی و خانه سینما
فرهنگ دفاع مقدس گذشتنی است و یا رسیدنی ؟
وبلاگ پشتیبان
www.sinama-hl.mihanblog.com
آیت الله بهجت :

کسی که عرضه اداره خانواده را ندارد حالا علیه این سید بزرگوار که جهان اسلام را اداره میکنند حرف میزند...

http://salehat.ir/
۰۲ آبان ۸۹ ، ۲۳:۳۰ پرتال سایبری
بسم الله الرحمن الرحیم

از تمامی وبلاگ نویسان ارزشی و ولایتمدار جهت عضویت در پرتال سایبری حامیان جمهوری اسلامی ایران ( جمعیت اینترنتی حامیان جمهوری اسلامی ) دعوت به عمل می آید . پرتال سایبری حامیان جمهوری اسلامی ایران یکی از پایگاه های دارای امکانات و مجهز حامی ولایت و رهبری می باشد . از تمامی وبلاگ نویسان خواهشمندیم پرتال را به سایر وبلاگ ها معرفی نمایند تا انشا الله این پایگاه سایبری خاری در چشم وب سایت های معاند و ضد انقلاب گردد . توجه : جهت عضویت ابتدا به قسمت کاربری و بعد به قسمت عضویت مراجعه فرمایید به ایمیل اعضا شماره تماس هایی داده می شود جهت حضور در همایش ها و سخنرانی هایی که ترتیب داده خواهد شد . منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم . یقینا با همیاری شما میتوانیم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ضد انقلاب بزنیم .
مدیرت مرکزی پرتال سایبری حامیان جمهوری اسلامی ایران

www.hami-iran.ir
info@hami-iran.ir

شعار اصلی پرتال سایبری حامیان جمهوری اسلامی ایران :

رهبر ما خامنه ای زنده باد ..... جمهوری اسلامی پاینده باد
نمی دانم از عفونتی که بدن جمهوری اسلامی روگرفته خبر داری یا نه
این زخم یه روز دهن باز می کنه . هرچه زخم کهنه تر باشه دردش بیشتر و اسیبش بیشتره .

راستی شما بسیجیا فکر کردین روزی که نظامتون کله پا شه مردم چی سر حوزه علمیه میارن .

____________________

عفونتی که میگی پارسال خودش رو نشون داد و جوابش را در نه دی از مردم گرفت.
اما برای اون روزی که نظام اسلام ناب بخواد کله پا بشه ما بسیجیا نگرانی نداریم چون قطعاً در اون روز ما زنده نیستیم و گرنه تا وقتی که ما هستیم عفونتها آرزوی سرنگونی این نظام را به گور خواهند برد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next