کاشف

یادداشت

استقبالی از جنس مستضعفین

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۲۷ ب.ظ

استقبال تاریخی و به یاد ماندنی دیروز لبنانیها از رئیس جمهور چنان خونش را به جوش آورده بود که به هر کسی که می رسید با عصبانیت می گفت:" تور و خدا ببین کار ما به کجا رسیده!!؟ در دوره آقای خاتمی کشورهای اروپایی برای دعوت ازش صف کشیده بودند؛ یادم نمیره که موقع ورود آقای خاتمی به کاخ ریاست جمهوری فرانسه، ژاک شیراک خودش از پله های کاخ الیزه پایین اومده بود و چند قدم به استقبال آقای خاتمی رفته بود که در نوع خودش این نوع استقبال بی نظیر بود. اما حالا چی!!؟ ۴ تا گدا گوله ی لبنانی ایستادند کنار خیابون و دست تکون میدن اون وقت چنان شلوغش کردند که انگار چه اتفاق مهمی افتاده!!!"

 

با شنیدن این صحبتها یاد درگیری چند وقت پیش کنگره آمریکا با اوباما افتادم که مربوط میشد به عکسی که از خم شدن(تعظیم) اوباما در برابر ملک عبدالله سعودی در یکی از ملاقاتها حکایت می کرد.

گفتم: اون تکریم و تعظیم ها بی علت نبود. دلیلش این بود که کسی در آن رئیس جمهور و دولتش، رایحه ی خوش امام خمینی را استشمام نمی کرد؛ نفسهای امام خامنه ای را احساس نمی کرد و نشانی از عظمت ملت ایران نمی یافت.

اما دیروز

این صدای انقلاب اسلام ناب ملت ایران بود که بعد از 30 سال؛ رساتر از همیشه، در چند قدمی خط مقدم جبهه ی طاغوت، پشت طاغوتیان جهانی را به لرزه می افکند.

وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ.

ان شاء الله

 

پی نوشت:

___________________

سید حسن نصرالله خطاب به دکتر احمدی نژاد:

ما رایحه خوش امام خمینی (ره) را در وجود شما استشمام می‌کنیم و نفس‌های امام خامنه‌ای را در وجود شما احساس می‌کنیم و در شما چهره ملت عظیم ایران را مشاهده می‌کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۲
سبحان صداقتی

نظرات  (۱۲)

سلام
این پست شما در بسته فرهنگی عمار منتشر شد
http://ammarname.com/post-142.aspx
لازم به ذکر است به دلایل فنی بسته برای مشترکان ارسال نشده وفقط در وب منتشر شده
یا علی
سلام دوست عزیز ممنون از محبت همیشگیت و لطفی که نسبت به این داداشت داری
امیدوارم همیشه بهترین ها نصیبتون بشه
زیبا بود زیبا...

هر شب یتیم توست دل جمکرانی ام
جانم به لب رسیده بیا یار جانی ام

سیدی غیبتک نفت رقادی وضیقت علی مهادی وابتزت راحة فوادی...
آقای من!غیبت وپنهانی تو خواب ازدیدگانم ربوده وبسترراحت ازمن برده وآسایش دل ازمن بریده...

یا مولای یا صاحب الزمان! حاجتی رؤیتک و صحبتک... واستجب حاجتی

یا علی ما را هم دعا...
ضمنا با داستان شفا منتظر نظرتون در مورد این داستانکم هستم
در سفر قبلی مقام معظم رهبری به قم آیت الله بهجت نیز آمدند بین جمعیت و فرمودند:

“اگر مردم می دانستند که استقبال این سید چقدر ثواب دارد هیچ کس در خانه نمی نشست”…

+ فایل صوتی

http://salehat.ir


سلام



آری جنایت خالد در لشکری رخ داد که حاکم و فرمانده اصلی آن رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بود اما این بدان معنا نیست که لشکریان ایشان نیز الزاماً معصوم بوده و یا شماری از فرشتگان مجردی که در انتخاب اختیاری ندارند باشند. در میان آنها هم به حکم انسانِ مختار بودن کسانی چون خالد پیدا می شدند که با تخلف و جنایتی آن طور واکنش رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را برانگیزانند. آیا مقصر مختار بودن خالد رسول خدا بود؟ آیا رسول خدا مقصر تخلفات ولید بن عقبه بود؟ آیا رسول خدا مقصر دنیازدگی جمعی از مسلمین در تنگه احد بود که آنجا را علی رغم دستور رسول خدا رها کردند و موجب قتل عام مسلمین شدند؟ آیا امام علی علیه السلام مسئول کشته شدن عمار در صفین بود؟ آیا امام علی علیه السلام مسئول فاجعه آفرینی خوارج در صفین بود؟ مسلماً این طور نبوده است. بنا بر این نبوده که رسول خدا کارگزاران خود را از روی علم باطن انتخاب کند و یا به آنها معصومیت از خطا تزریق نماید. زیرا از همان روز نخست هم بنا نبوده که خداوند به جای انسانِ مختار فرشته خلق کند.



با این همه امروز بعد از 1423 سال بر روال تقویم قمری کسانی پیدا شده اند که رهبر را مسئول تخلفات کارگزار می نامند! امروز کسانی پیدا شده اند که اگر در جریان تقدیر و قضا به جای ایران در شبه جزیره عربستان متولد شده بودند و به جای قرن 15 قمری در دهه اول قمری زیست می کردند، مسلماً مقابل رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می ایستادند و به جای خالد ایشان را محاکمه می کردند. اگر اینان در عصر صفین می زسیتند حتماً امام علی علیه السلام را عامل قتل عمار می نامیدند و چه بسا به جای «لا حکم الا لله» شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر می دادند. اینان منطقشان به جیبشان بسته است. اگر جیب آنها ایجاب کند که بگویند مقصر جنایت کهریزک امام خامنه ای است منطقشان هم همان خواهد شد. جیب آنها عقلشان را ربوده. نمی دانند که اگر مقصر یک تخلف در یک سرزمین را رهبر آن بدانند این منطق در همه مکانها و زمانها نیز باید صدق کند. نمی دانند که از هوس و شهوتِ جیبشان آنقدر زبان و قلمشان دریده می شود که با زبان بی زبانی علیه رسول خدا هم قیام می کنند.

جالب بود.
بی انصاف . فیلم سفر خاتمی به لبنان در سال 82 موجود است 10 دقیقه وقت بگذار تماشاکن ببین استقبال از خاتمی هم کمتر از استقبال امروز نبود.

______________________

آقای با انصاف،
اولا رئیس دولت اصلاحات اصلاً به جنوب لبنان تشریف نبردند. در ثانی فیلمی مستندی که در رابطه با انرژی هسته ای از شبکه ی یک پخش شد رو که دیدی!؟ اونجا سند فروش بچه های حزب الله توسط دولت اصلاحات فقط بخاطر ترس از حمله ی آمریکا به ایران به نمایش در اومده بود.
http://amirihosain.blogfa.com/post-228.aspx
سید حسن نصرالله: حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در عرصه قدرت کمک کرد تا سطح حمایت ایران از مقاومت در منطقه بسیار افزایش یابد.
فقط کافیه یک جستجوی کوتاه در سایتهای خبری داشته باشید. در بی نظیر بودن این استقبال که شکی نیست.
بیاد بیاور که محمود در آستانه انتخابات چند بار به دروغ گفت که رئیس جمهور فرانسه برای خاتمی از پله ها پایین نیامد (گفت خودم دیدم )همین باید برای یک کربلایی بس باشد که از یک دروغگو حمایت نکند
________________________

به خود خود شما گفت!!؟؟؟


سلام



یک دو قدم که برداری، بقیه اش با اوست. یک دو قدم را هم از محبت او برداشته ای.
میلادشان مبارک.
همین که بداند همتش را داری رغبتش را داری تا آخر کنارت می ماند.
مهم نیست چقدر گذشته باشد.
مهم نیست چقدر بی وفایی کرده باشی، او با وفاست. او امام رئوف است.
کمی همت و رغبت کافیست تا آسمانی شوی.
کمی همت و رغبت کافیست تا به جرگه صالحان بپیوندی. جرگه وارثان.
وارثان زمین.
می گویند امام رضا علیه السلام مادری است.
یعنی دغدغه حضرت زهرا سلام الله علیها در وجودشان موج می زند.
همه ائمه علیهم السلام مادری هستند؛ اما خوب به دلایلی هر امامی به خصلتی مبرز است.
شهدای ما هم مادری هستند. رفتند تا انتقام سیلی زهرا بگیرند.
فرزندان شهدا نیز چه فرزندان ژنتیکی و چه فرزندان ایدئولوژیکی مادری هستند. البته نه همه آنها. نه آن فرزندانی که آرمان ولایت مطلقه فقیه و فتح کربلا و قدس را افسانه می خوانند. نه آنهایی که برافراشتن پرچم کلمه الله را بر بام زمین و برچیدن تمام کفر و ظلم از زمین را آرمان ناب نمی دانند. نه آنهایی که حتی تسخیر لانه جاسوسی شیطان را تمسخر می کنند و از آن توبه. ما فرزندان همان شهداییم و آرمانمان نیز همان آرمانهاست.



خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است.
بچه های انتقام سیلی زهرا سلام.



در صورت عدم امکان دانلود کاغذ دیواری آسمانه از لینک ارائه شده و یا در صورت تمایل به داشتن فایل اصلی با حجم و کیفیت بالاتر آدرس ایمیل خود را کامنت بزنید تا فایل مربوطه ارسال شود.

توروخدا ببین به چه روزی افتادیم که از استقبال مردم لبنان هم کیف میکنیم و پز میدیم. منم جای اونها بودم و میدیدم یه ... داره از کشورش به من میده ازش استقبال میکردم. آخه لبنان چی هست که مردمش چی باشن؟
ضمنا آقای با انصاف با این جماعت کور و عقده ای دهن به دهن نشو. اگه خدا هم از آسمون بیاد پایین بگه اینها باور نمیکنند. ما که میگیم استقبال کننده ها را به زور بردن اگه راست میگین بذارین موسوی یا خاتمی یا کروبی یه جا سخنرانی کنند بعد ببینید که جمعیت چقدره چون اونها با زور نمیان با جون و دل میان. ولی انقدر شما بدبختید که از ترستون جرات همچین کاری ندارید.

_______________________________

این هم یک مثال دیگه!
۲۹ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۲ raghsidan_dar_bad
سلام ساسان جان عقده ای اونایین که میخوان به هر قیمتی شده حرفشون رو به زور به کرسی بنشونن عزیز علمی حرف بزن یعنی برمبنای واقعیت حد اقل ادعا بکن چون ما هم فکر میکنیم با توجه به مدارک موجود حداقل برای 25000000ثابت شد که یه عده ای از 13000000متوجه اشتباهشون شدن و برگشتن البته خیلی ها برگشتن ولی معلوم نیست چرا شما اسرا دارین اون ور آب بمونین فکر کنم بر میگرده به همون کلید واژه ی جنابعالی ((عقده))چون ما از ادعاهای سران منحوس خود فروخته چیزی یا چیزکی یا چیزهایی که رنگ واقعیت از ادعاشون داشته باشه ندیدیم جزهمون ((عقده))دلتون میخواین 25000000که الان فکر کنم از 40000000میلیون هم گذشته باشه بیایم وسط(( میگیم 1000000))ما که برای برآوردن عقده ی حرص قدرت انقدر مثل شما که چک وچونه نزدیم خیابونا رو به آشوب نکشوندیم مگه شما وسران جهاد مشکل آفرین از عقده مبرا بودین
raghsidan_dar_ bad جالبه بدونی خیلی از اون 25 میلیون شما هم متوجه اشتباهشون شدن. من که نمیگم شما دروغ میگید. میگم اگه مرد هستید بذارید مخالفانتون هم بیان خیابون. بعد ببینید چقدرن. آخه مرد نیستید. چون نامردید چون برای اثبات خودتون و اینکه آبروتون نره دست به هرکاری میزنید. راست میگید برای حرص قدرت کاری نکردید حتما طرفدارای موسوی بودن که شما را زندانی کردن حتما طرفدارای کروبی بودن که شما رو بردن کهریزک اون بلاها را آوردن. آخه یه کم واقع بین و مرد باشید. کی داره برای حفظ قدرت این جنایات را میکنه؟ کی داره برای حفظ خودش حتی به کسانی که برای این انقلاب اینهمه زحمت کشیدن رحم نمیکنه صانعی را که به اون روز درآوردید هاشمی و .... چیه که فقط شما و اون آقای به اصطلاح رهبر را قبول ندارن. الان هم که دارید امام بهش میگید. واقعا دلم برای خودم میسوزه که باید شما ها را تحمل کنیم. ای خدا اون روز را برسون که شاهد محاکمه تمام کاسه لیسان این حکومت باشیم. تاریخ نشون داده که هیچ حکومت ظالمی پایدار نیست.

____________________

واقعاً هرچی میکشیم از دست این معلمهای دوره ابتداییه!! چقدر سخته فهم این که 13
الله اکبر از این دعوای انتخابات که تا قیوم قیومت ادامه دارنه
بابا این ساسان هم راست میگه دیگه خب یه فرصت بدید به داش موسوی و کروب پدر و باقی بچه های سبز چمنی تا حرفشونو بزنن مگه اشکالی داره ها مگه اشکال دارنه برار؟
خب موسوی میگه احمدی نژاد دروغگویه خب احمدی هم میگه او دروغگویه
خب کروب پدر میگه احمدی تو اردبیا با بیل زدی تو سر مردم خب احمدی هم میگه 300 تایی که شهرام جون بهت داد چه کردی بابا
مو به کروب پدر میگوم خب از اون 300 تا یه کمی میدادی به احمدی تا لوت نده
حالا تو این دعوا کی برنده شد حاج داش محسن رضایی سوزوکی با رمز 124 هزار یا زهرا
ولی جدای شوخی برادر ساسان خب اگه دنبال واقعیتی برو بیشتر مطالعه کن بی تعصب فقط یه جمله می گمو بس
ما 250 هزار شهید و چند هزار جانباز و مجروح و شیمیایی و اسیر ندادیم که خواسته باشیم با یه بساطی همه رو دود کنیم
بشین پای درد دل خانواده شهدا و جانبازا می فهمی حقیقت کجاست می فهمی واقعیت چیه
همه ی اونایی که اگه رفتی سر مزارشون یه سر هم به وصیت نامه هاشون بزن همه یک جمله اساسی دارن اون هم جمله امام ((پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتون آسیبی نرسد))
آره برادر ساسان یه زحمت بکش یه چند وقت بزن تو خط شهدا می فهمی همه چیزو نیاز به استدلال و دلیل و برهان هم نیست وجدان کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next