کاشف

یادداشت

تمساحِ گاوچران

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۹، ۰۱:۳۳ ب.ظ

پرده اول:

رییس جمهوری آمریکا به کشته شدن یک زن ایرانی در خیابان های تهران اشاره کرد و گفت:ما زنان با شهامتی را دیدیم که در مقابل بی رحمی و تهدید ایستاده اند و شاهد تصاویر تکان دهنده در غلطیدن یک زن در خون خود در خیابان بودیم.

خبرنگاری از آقای اوباما پرسید آیا تصاویر ویدئویی کشته شدن ندا آقا سلطانی را دیده است، که رییس جمهوری آمریکا در پاسخ گفت: «بله دیده ام و از دیدن این تصاویر قلبم شکست.»

پرده دوم:

در بازنگری جدید در استراتژی هسته ای آمریکا ضمن اینکه به کشورهای غیر اتمی ملتزم و عضو پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای تضمین داده شده که آمریکا به هیچ وجه علیه آنها از سلاح های هسته ای استفاده نخواهد کرد، در این زمینه دو استثنا مورد توجه قرار گرفته است.

ایران و کره شمالی از نظر استراتژی جدید هسته ای دولت اوباما به عنوان دو کشور استثنا در این زمینه ذکر شده است که واشنگتن در قبال این دو کشور هیچ تضمینی درباره عدم به کارگیری سلاح های هسته ای قایل نیست.

 

پرده آخر:

ما از قبل اعلام کرده بودیم که سیاستمداران آمریکایی و مادی گرا و دنیا پرست هر جا که در مقابله منطقه و قانون و حرف حساب کم می‌آورند مانند کابوها و آرتیست‌های فیلم‌های گاوچران‌های آمریکایی بلافاصله دست خود را روی سلاح خود می‌گذارند.

از روزی که اوباما آمده، عده‌ای فقط بر این باور بودند که او صرفا نقش یک ماسک و نقاب را بازی می‌کند و او را برای فریب ملت‌ها آورده‌اند.

احمدی نژاد خطاب به اوباما گفت: آقای اوباما شما تازه از راه رسیده‌اید یک مقدار صبر کنید تا عرقت خشک شود و سرد و گرم را بچشی و مراقبت کن و هر کاغذی که جلوی تو گذاشتند دلیلی ندارد که آن را بخوانی و یا هر حرفی که به تو توصیه کردند دلیلی ندارد که آن حرف را تکرار کنی و بدان گنده‌تر و بزرگتر از تو و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانست از این غلط‌ها بکند تو که جای خود داری.

یا ظافر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۲۰
سبحان صداقتی

نظرات  (۹)

سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز وب بسیار بسیار عالی
داری من که بسیار خوشم آمد
اگر و قت کردی به وب من هم سر بزن و نظر خودت را بگو
امکان حضور رایگان در نخستین نمایشگاه بین‌المللی مجازی ایرانی
سلام.
مطالب شما مثل همیشه عالی بود.

با مطلب:

"""جنگ ما، جنگ علیه دنیای کثیف و زور و پول و خوشگذرانی است..."""

بروزم.

التماس دعا.
:)
به منم سر بزنید
موضوع جالبی بود .انصافا وبلاگ جالبی داری و خوب کار میکنی
۲۶ فروردين ۸۹ ، ۰۷:۲۳ تلخندک / عباس گودرزی
سلام همسنگر عالیه موفق باشید .
سلام..
با:
""امام کجائی که مسئولین مرفه شدند...""
بروزم..
سلام همسنگر
جالب بود
سربلندباشی
به من هم سری بزن
یا علی
سلام خیلی خوب بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next