کاشف

یادداشت

وقتی نتانیاهو هم وادار به پاسخگویی می شود...

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۸۸، ۰۲:۰۴ ق.ظ

عبارت " والله،هی (اسرائیل ) اوهن من بیت العنکبوت  " رو آنچنان مؤمنانه بر زبان آورد که در همون لحظه در اعماق قلبم نشست.

و حالا این روزها، وقتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عصبانی تر از همیشه، سران 180 کشور دنیا را به جرم عدم ترک نشست سازمان ملل به هنگام سخنرانی دکتر احمدی نژاد، این طور مورد خطاب قرار می ده که: " به کسانی که به حرف‌های این مرد (احمدی نژاد) گوش دادند به نمایندگی از ملت یهود می‌گویم، آیا شما خجالت نکشیدید؟ آیا هیچ لیاقتی در خود می‌بینید؟" و در ادامه مجبور میشه برای اثبات وقوع هولوکاست، استدلال کنه؛ سستی این لانه عنکبوت؛ حتی از چشم رسانه های صهیونیستی نیز پنهان نمی مونه:

"الوف بن " تحلیلگر سیاسی روزنامه صهیونیستی هاآرتص:

"صرف اینکه نتنانیاهو دلایلی برای اثبات هولوکاست مطرح کرد، نشان می‌دهد که در اینباره مشکلی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه بعد از 64 سال از مرگ هیتلر بحث درباره هولوکاست در تریبون سازمان ملل متحد انجام شد، نوشت که احمدی نژاد موفق شد در این باره تردید ایجاد کند و این اقدامی بسیار خطرناک است. "

هولوکاست

"گیدئون لیوی " روزنامه‌نگار هاآرتص:

"نتانیاهو با ارائه دلایل در مورد واقعیت هولوکاست ارزش آن را پایین آورد و اینگونه وانمود کرد که هولوکاست نیاز به اثبات دارد. وی با اشاره به اینکه این اولین باری بود که یک مقام اسرائیلی در این سطح دست به این اقدام می زد، گفت که اگر هولوکاست بعد از شصت سال نیاز به دلیل پیدا کند، ممکن است در جهان افرادی پیدا شوند و بگویند شاید منکران هولوکاست راست می‌گویند. "

"تام سیگف " تاریخ‌نویس و روزنامه‌نگار صهیونیست :

" مخالفان هولوکاست بلافاصله با این اقدام می گویند که این اسناد چیزی را ثابت نمی‌کند و در اینباره آن‌ها واقعا راست می‌گویند."

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۰۶
سبحان صداقتی

نظرات  (۱)

سلام.وبه قشنگی داری. به منم سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
next